CS 1.6 Regame cfg

💬 Ha valamit be akarsz kapcsoltatni, jelezd felénk!

Beállítás Érték Leírás 📝
mp_freeforall A játékmenet stílusa, ahol nincsenek csapatok (FFA mód).
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_autoteambalance Csapatok automatikus kiegyensúlyozása.
0 - letiltva
1 - a következő kör után (alapértelmezett viselkedés)
2 - a következő körben
0
mp_buytime Adja meg a kívánt vásárlási időt minden körhöz (percekben).
-1 - nincs időkorlát
0 - vásárlás letiltása
0.25
mp_maxmoney A játékban megengedett maximális pénzösszeg (max. 999999). 16000
mp_round_infinite Kör vége letiltása játékforgatókönyv alapján.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve (soha ne érjen véget a kör)
Zászlók:
a - blokkolja a köridő lejárta miatti kör vége ellenőrzést
b - blokkolja a szükséges játékosok miatti kör vége ellenőrzést
c - blokkolja a VIP merénylet/siker miatti kör vége ellenőrzést
d - blokkolja a börtönből való szökés miatti kör vége ellenőrzést
e - blokkolja a bomba miatti kör vége ellenőrzést
f - blokkolja a csapat kiirtása miatti kör vége ellenőrzést
g - blokkolja a túszmentés miatti kör vége ellenőrzést
h - blokkolja a VIP merénylet/siker miatti köridő lejárta vége ellenőrzést
i - blokkolja a börtönből való szökés miatti köridő lejárta vége ellenőrzést
j - blokkolja a bomba miatti köridő lejárta vége ellenőrzést
k - blokkolja a túszmentés miatti köridő lejárta vége ellenőrzést
Példa: "ae"
0
mp_roundover A kör lejárati idővel véget ér, ha egy pályán nincs játékforgatókönyv.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - a kör döntetlennel ér véget
2 - a kör a Terroristák győzelmével ér véget
3 - a kör a Terrorelhárítók győzelmével ér véget
0
mp_round_restart_delay Másodpercek száma, amellyel késleltetni kell a kör újraindítását egy győzelem után. 5
mp_hegrenade_penetration Gránátok falakon keresztüli sebzésének letiltása
0 - letiltva
1 - engedélyezve
0
mp_nadedrops Gránát eldobása játékos halála után.
0 - letiltva
1 - az első elérhető gránát eldobása
2 - az összes gránát eldobása
0
mp_weapondrop Játékos fegyverének eldobása halál után.
0 - ne dobja el a fegyvereket halál után
1 - a legjobb/legnehezebb fegyver eldobása halál után (alapértelmezett viselkedés)
2 - az aktív fegyver eldobása halál után
3 - az összes fegyver eldobása halál után (elsődleges és másodlagos)
1
mp_ammodrop Lőszer eldobása fegyver dobozokra halálkor vagy manuális eldobáskor.
0 - mindig tartsa a lőszert a játékosnál
1 - az összes lőszer eldobása csak halál után (alapértelmezett viselkedés)
2 - az összes lőszer eldobása, amikor a játékos eldob egy fegyvert
1
mp_roundrespawn_time A játékos nem éledhet újra a következő körig, ha több mint N másodperc telt el a kör kezdete óta.
-1 - nincs időkorlát
20
mp_auto_reload_weapons Minden fegyver automatikus újratöltése a játékos spawnolásakor.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_refill_bpammo_weapons A hátizsák lőszer mennyiségének feltöltése a maximumig.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - hátizsák lőszer feltöltése a játékos spawnolásakor
2 - hátizsák lőszer feltöltése a játékos spawnolásakor és a tárgy megvásárlásakor
3 - hátizsák lőszer feltöltése minden fegyver újratöltésekor
0
mp_infinite_ammo Beállítja a végtelen lőszer módot a fegyverekhez.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - fegyver tár végtelen
2 - fegyver hátizsák lőszer végtelen (Ez az újratöltésre vonatkozik)
0
mp_infinite_grenades Végtelen gránátok engedélyezése.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - gránátok végtelenek
0
mp_auto_join_team Automatikusan csatlakozik a csapathoz.
0 - letiltva
1 - engedélyezve
0
mp_max_teamkills Az automatikus kirúgás előtti megengedett csapattárs ölés maximális száma.
0 - letiltva
3
mp_fraglimit Ha 0-tól eltérő értékre van állítva, amikor valaki eléri az mp_fraglimit pontszámot, a szerver pályát vált.
0 - nincs korlát
0
mp_timelimit Pályarotációk közötti időszak.
0 - nincs korlát
0
mp_forcerespawn A játékosok automatikusan újraélednek, ha meghalnak.
0 - letiltva
>0.00001 - újraéledési időkésleltetés
0
mp_hostage_hurtable A túszok sérülhetnek.
0 - letiltva
1 - bármely csapattól (alapértelmezett viselkedés)
2 - csak CT-től
3 - csak T-től
1
mp_show_radioicon Rádió ikon megjelenítése.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
0
mp_show_scenarioicon Forgatókönyv ikon megjelenítése a HUD-on, mint például az élő túszok száma vagy a ketyegő bomba.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_old_bomb_defused_sound "Bomba hatástalanítva" hang lejátszása a "Terrorelhárítók győztek" helyett, amikor a bombát hatástalanították.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
1
bot_deathmatch Beállítja a zBot módját.
0 - letiltva
1 - Deathmatch mód engedélyezése és a forgatókönyv végrehajtásának tiltása
0
bot_quota_mode Meghatározza a kvóta típusát.
normal - alapértelmezett viselkedés
fill - a szerver beállítja a botokat, hogy N játékos maradjon a játékban, ahol N a bot_quota
match - a szerver 1:N arányt tart fenn az emberek és a botok között, ahol N a bot_quota
normal
bot_join_delay Megakadályozza, hogy a botok csatlakozzanak a szerverhez ennyi másodpercig a pályaváltás után. 0
bot_freeze Megakadályozza a szerveren lévő botok mozgását.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
showtriggers Hibakereső cvar, megmutatja a triggereket.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
sv_alltalk Amikor a játékosok hallják egymást.
0 - a halottak nem hallják az élőket
1 - nincsenek korlátozások
2 - a csapattársak hallják egymást
3 - ugyanaz, mint a 2, de a nézők mindenkit hallanak
4 - az élők hallják az élőkét, a halottak hallják a halottakat és az élőket
5 - az élők hallják az élő csapattársakat, a halottak hallják a halottakat és az élőket
0
mp_item_staytime Idő az eldobott tárgyak eltávolítására a játékosoktól (másodpercben). 300
mp_legacy_bombtarget_touch Régi func_bomb_target érintés. Az új szigorúbb.
0 - Új viselkedés
1 - Régi viselkedés
0
mp_respawn_immunitytime Meghatározza a játékosok védelmi idejét újraéledés után (másodpercben).
0 - letiltva
>0.00001 - időkésleltetés a védelem eltávolításáig
0
mp_respawn_immunity_effects Effektek engedélyezése a játékos spawn védelménél.
0 - letiltva
1 - engedélyezve
0
mp_respawn_immunity_force_unset Spawn védelem kényszerített kikapcsolása, ha a játékos bármilyen műveletet végez.
0 - letiltva
1 - mozgáskor és támadáskor
2 - csak támadáskor
0
mp_kill_filled_spawn A játékos megölése a teli spawn helyen, mielőtt valaki más spawnolna.
0 - letiltva
1 - engedélyezve
1
mp_allow_point_servercommand point_servercommand entitások használatának engedélyezése a pályán.
0 - tiltás
1 - engedélyezés
0
mp_scoreboard_showhealth 'HP' mező megjelenítése az eredménytáblán.
-1 - letiltva
0 - ne küldjön frissítést a 'HP' mezőhöz egyetlen kliensnek sem
1 - csak a Terrorista 'HP' mezőjét mutassa minden kliensnek
2 - csak a CT 'HP' mezőjét mutassa minden kliensnek
3 - mutassa a 'HP' mezőt a csapattársaknak
4 - mutassa a 'HP' mezőt minden kliensnek
5 - mutassa a 'HP' mezőt a csapattársaknak és a nézőknek
3
mp_scoreboard_showmoney 'Pénz' mező megjelenítése az eredménytáblán.
-1 - letiltva
0 - ne küldjön frissítést a 'Pénz' mezőhöz egyetlen kliensnek sem
1 - csak a Terrorista 'Pénz' mezőjét mutassa minden kliensnek
2 - csak a CT 'Pénz' mezőjét mutassa minden kliensnek
3 - mutassa a 'Pénz' mezőt a csapattársaknak
4 - mutassa a 'Pénz' mezőt minden kliensnek
5 - mutassa a 'Pénz' mezőt a csapattársaknak és a nézőknek
3
mp_scoreboard_showdefkit 'H. Készlet' mező megjelenítése az eredménytáblán a csapattársaknak.
0 - letiltva
1 - engedélyezve
1
ff_damage_reduction_bullets Mennyivel csökkentse a csapattársaknak okozott sebzést lövéskor. Tartomány 0 - 1. 0.35
ff_damage_reduction_grenade Mennyivel csökkentse a csapattársaknak egy dobott gránát által okozott sebzést. Tartomány 0 - 1. 0.25
ff_damage_reduction_grenade_self Mennyi sebzést okoz egy játékos saját magának a saját gránátjával. Tartomány 0 - 1. 1.0
ff_damage_reduction_other Mennyivel csökkentse a csapattársaknak a lövedékeken és gránátokon kívüli dolgok által okozott sebzést. Tartomány 0 - 1. 0.35
mp_afk_bomb_drop_time Az a játékos, aki az utolsó mozgása óta nem mozdult, ennyi idő után eldobja a bombát (másodpercben).
0 - letiltva
>5.0 - késleltetés az eldobáshoz
5.0
mp_radio_timeout Késleltetés a játékos Rádió üzenetei között (másodpercben).
0 - késleltetés letiltása
1.5
mp_radio_maxinround Maximális Rádió üzenetek száma játékosonként körönként.
0 - rádióüzenetek letiltása
60
mp_buy_anywhere Ha be van állítva, a játékosok bárhol vásárolhatnak, nem csak a vásárlási zónákban.
0 - letiltva
1 - mindkét csapat
2 - csak a Terrorista csapat
3 - csak a CT csapat
0
mp_unduck_method Ne álljon fel, ha a guggolás még nem fejeződött be.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_give_player_c4 Hogy ez a pálya adjon-e C4 bombát egy játékosnak vagy sem.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_weapons_allow_map_placed Ha be van állítva, a pályán lévő fegyverek (a padlón elhelyezve) megjelennek.
0 - az összes pályafegyver elrejtése
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_fadetoblack A megfigyelő képernyője feketére vált ölés esetén vagy véglegesen.
0 - Nincs elsötétítés
1 - Feketére vált és nem tud senkit sem nézni
2 - csak az ölés pillanatában vált feketére
0
mp_falldamage Esésből származó sebzés.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_t_default_grenades Az alapértelmezett gránátok, amelyekkel a T-k spawnolnak. Használat: "hegrenade flash sgren" ""
mp_t_give_player_knife Hogy a Terrorista játékos késsel spawnoljon-e.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_t_default_weapons_primary Az alapértelmezett elsődleges (puska) fegyver, amellyel a T-k spawnolnak. Használat: "awp m4a1 mp5navy" ""
mp_t_default_weapons_secondary Az alapértelmezett másodlagos (pisztoly) fegyver, amellyel a T-k spawnolnak. glock18
mp_ct_default_grenades Az alapértelmezett gránátok, amelyekkel a CT-k spawnolnak. Használat: "hegrenade flash sgren" ""
mp_ct_give_player_knife Hogy a Terrorelhárító játékos késsel spawnoljon-e.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_ct_default_weapons_primary Az alapértelmezett elsődleges (puska) fegyver, amellyel a CT-k spawnolnak. Használat: "awp m4a1 mp5navy" ""
mp_ct_default_weapons_secondary Az alapértelmezett másodlagos (pisztoly) fegyver, amellyel a CT-k spawnolnak. usp
mp_default_weapons_random Alapértelmezett fegyverek véletlenszerűsítése (ha több van).
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_free_armor Ingyenes páncél adása a játékosnak spawnoláskor.
0 - Nincs páncél (alapértelmezett viselkedés)
1 - Kevlar adása
2 - Kevlar és Sisak adása
0
mp_team_flash Beállítja a villanógránátok viselkedését csapattársakon.
-1 - Nem hat a csapattársakra, sem a villanógránát tulajdonosára
0 - Nem hat a csapattársakra
1 - Hat a csapattársakra (alapértelmezett viselkedés)
1
sv_allchat A játékosok megkaphatják az összes többi játékos szöveges csevegését, a csapatkorlátozások érvényesek.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
sv_autobunnyhopping A játékosok automatikusan újra ugranak, miközben lenyomva tartják az ugrás gombot.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
sv_enablebunnyhopping Engedélyezi, hogy a játékos sebessége meghaladja a maximális futási sebességet.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_plant_c4_anywhere Ha be van állítva, a játékosok bárhol telepíthetnek, nem csak a bombahelyeken.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_give_c4_frags Hány bónuszt (fraget) kap az a játékos, aki hatástalanította vagy felrobbantotta a bombát. 3
mp_hostages_rescued_ratio A kör megnyeréséhez kimentett túszok aránya. 1.0
mp_legacy_vehicle_block Régi func_vehicle viselkedés, amikor egy másik entitás blokkolja.
0 - Új viselkedés
1 - Régi viselkedés
1
mp_dying_time Idő a halál utáni szabad megfigyelésre váltáshoz (másodpercben).
0 - megfigyelés letiltása halál körül
>0.00001 - időkésleltetés a megfigyelés megkezdéséhez
3.0
mp_deathmsg_flags Zászlókat állít be extra információkhoz a játékos halálüzenetében.
a - A hely, ahol az áldozat meghalt
b - Az asszisztens indexe, aki segített a támadónak megölni az áldozatot
c - Ritkasági osztályozási bitek, pl. vaklövés, céltávcső nélküli, áthatolt stb.
0 - ne küldjön extra információt a halálról
abc
mp_assist_damage_threshold Beállítja az assziszt eléréséhez szükséges sebzés százalékát. 40
mp_freezetime_duck Engedélyezi a játékosoknak a guggolást a vásárlási idő alatt.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_freezetime_jump Engedélyezi a játékosoknak az ugrást a vásárlási idő alatt.
0 - letiltva
1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés)
1
mp_defuser_allocation Hatástalanító készlet adása játékos spawnoláskor.
0 - Nincs ingyenes hatástalanító (alapértelmezett viselkedés)
1 - Véletlenszerű játékosok
2 - Minden játékos
0
mp_location_area_info Helyinformáció engedélyezése.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - hely megjelenítése a HUD radar alatt
2 - hely megjelenítése a HUD csevegésben
3 - mindkettő megjelenítve
0
mp_item_respawn_time Az elemek (például elsősegélycsomagok, páncél stb.) újraéledési ideje.
0 - késleltetés letiltása
30
mp_weapon_respawn_time A fegyverek újraéledési ideje.
0 - késleltetés letiltása
20
mp_ammo_respawn_time A lőszer újraéledési ideje.
0 - késleltetés letiltása
20
mp_vote_flags Szavazási rendszerek engedélyezve a szerveren.
k - votekick engedélyezve a vote paranccsal
m - votemap engedélyezve a votemap paranccsal
0 - a szavazási rendszerek letiltásához
km
mp_votemap_min_time Minimális másodpercek, amelyeknek el kell telniük a pályán, mielőtt a votemap parancs használható lenne. 180
mp_flymove_method Beállítja a repülési mozgás számításokhoz használt módszert.
0 - alapértelmezett módszer
1 - alternatív módszer (pontosabb)
0
mp_stamina_restore_rate Képkockasebesség (FPS), amely referenciaként szolgál az állóképesség (fuser2) ugrás utáni helyreállításakor.
0 - letiltva
0
mp_jump_height Játékos ugrási magassága. 45
bot_excellent_morale A botoknak mindig nagyszerű a morálja, függetlenül a vereségtől vagy győzelemtől.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_randomspawn Véletlenszerű játékos spawnok.
0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés)
1 - engedélyezve
0
mp_playerid_showhealth Játékos ID megjelenítési mód.
0 - ne mutassa az életerőt (alapértelmezett viselkedés)
1 - csak a csapattársaknak mutassa az életerőt (alapértelmezett CS viselkedés)
2 - minden játékosnak mutassa az életerőt
1
mp_playerid_field Játékos ID mező megjelenítési módja.
0 - ne mutasson további információkat
1 - mutassa a csapat nevét
2 - mutassa az életerő százalékát
3 - mutassa mind a csapat nevét, mind az életerő százalékát
3
mp_knockback Visszalökő erő, amelyet az áldozatra alkalmaznak, ha erős fegyverekkel (pl. AWP, AK47) sérül meg.
0 - letiltáshoz
170