mp_freeforall |
A játékmenet stílusa, ahol nincsenek csapatok (FFA mód). 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_autoteambalance |
Csapatok automatikus kiegyensúlyozása. 0 - letiltva 1 - a következő kör után (alapértelmezett viselkedés) 2 - a következő körben |
0 |
mp_buytime |
Adja meg a kívánt vásárlási időt minden körhöz (percekben). -1 - nincs időkorlát 0 - vásárlás letiltása |
0.25 |
mp_maxmoney |
A játékban megengedett maximális pénzösszeg (max. 999999). |
16000 |
mp_round_infinite |
Kör vége letiltása játékforgatókönyv alapján. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve (soha ne érjen véget a kör) Zászlók: a - blokkolja a köridő lejárta miatti kör vége ellenőrzést b - blokkolja a szükséges játékosok miatti kör vége ellenőrzést c - blokkolja a VIP merénylet/siker miatti kör vége ellenőrzést d - blokkolja a börtönből való szökés miatti kör vége ellenőrzést e - blokkolja a bomba miatti kör vége ellenőrzést f - blokkolja a csapat kiirtása miatti kör vége ellenőrzést g - blokkolja a túszmentés miatti kör vége ellenőrzést h - blokkolja a VIP merénylet/siker miatti köridő lejárta vége ellenőrzést i - blokkolja a börtönből való szökés miatti köridő lejárta vége ellenőrzést j - blokkolja a bomba miatti köridő lejárta vége ellenőrzést k - blokkolja a túszmentés miatti köridő lejárta vége ellenőrzést Példa: "ae" |
0 |
mp_roundover |
A kör lejárati idővel véget ér, ha egy pályán nincs játékforgatókönyv. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - a kör döntetlennel ér véget 2 - a kör a Terroristák győzelmével ér véget 3 - a kör a Terrorelhárítók győzelmével ér véget |
0 |
mp_round_restart_delay |
Másodpercek száma, amellyel késleltetni kell a kör újraindítását egy győzelem után. |
5 |
mp_hegrenade_penetration |
Gránátok falakon keresztüli sebzésének letiltása 0 - letiltva 1 - engedélyezve |
0 |
mp_nadedrops |
Gránát eldobása játékos halála után. 0 - letiltva 1 - az első elérhető gránát eldobása 2 - az összes gránát eldobása |
0 |
mp_weapondrop |
Játékos fegyverének eldobása halál után. 0 - ne dobja el a fegyvereket halál után 1 - a legjobb/legnehezebb fegyver eldobása halál után (alapértelmezett viselkedés) 2 - az aktív fegyver eldobása halál után 3 - az összes fegyver eldobása halál után (elsődleges és másodlagos) |
1 |
mp_ammodrop |
Lőszer eldobása fegyver dobozokra halálkor vagy manuális eldobáskor. 0 - mindig tartsa a lőszert a játékosnál 1 - az összes lőszer eldobása csak halál után (alapértelmezett viselkedés) 2 - az összes lőszer eldobása, amikor a játékos eldob egy fegyvert |
1 |
mp_roundrespawn_time |
A játékos nem éledhet újra a következő körig, ha több mint N másodperc telt el a kör kezdete óta. -1 - nincs időkorlát |
20 |
mp_auto_reload_weapons |
Minden fegyver automatikus újratöltése a játékos spawnolásakor. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_refill_bpammo_weapons |
A hátizsák lőszer mennyiségének feltöltése a maximumig. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - hátizsák lőszer feltöltése a játékos spawnolásakor 2 - hátizsák lőszer feltöltése a játékos spawnolásakor és a tárgy megvásárlásakor 3 - hátizsák lőszer feltöltése minden fegyver újratöltésekor |
0 |
mp_infinite_ammo |
Beállítja a végtelen lőszer módot a fegyverekhez. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - fegyver tár végtelen 2 - fegyver hátizsák lőszer végtelen (Ez az újratöltésre vonatkozik) |
0 |
mp_infinite_grenades |
Végtelen gránátok engedélyezése. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - gránátok végtelenek |
0 |
mp_auto_join_team |
Automatikusan csatlakozik a csapathoz. 0 - letiltva 1 - engedélyezve |
0 |
mp_max_teamkills |
Az automatikus kirúgás előtti megengedett csapattárs ölés maximális száma. 0 - letiltva |
3 |
mp_fraglimit |
Ha 0-tól eltérő értékre van állítva, amikor valaki eléri az mp_fraglimit pontszámot, a szerver pályát vált. 0 - nincs korlát |
0 |
mp_timelimit |
Pályarotációk közötti időszak. 0 - nincs korlát |
0 |
mp_forcerespawn |
A játékosok automatikusan újraélednek, ha meghalnak. 0 - letiltva >0.00001 - újraéledési időkésleltetés |
0 |
mp_hostage_hurtable |
A túszok sérülhetnek. 0 - letiltva 1 - bármely csapattól (alapértelmezett viselkedés) 2 - csak CT-től 3 - csak T-től |
1 |
mp_show_radioicon |
Rádió ikon megjelenítése. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
0 |
mp_show_scenarioicon |
Forgatókönyv ikon megjelenítése a HUD-on, mint például az élő túszok száma vagy a ketyegő bomba. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_old_bomb_defused_sound |
"Bomba hatástalanítva" hang lejátszása a "Terrorelhárítók győztek" helyett, amikor a bombát hatástalanították. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
1 |
bot_deathmatch |
Beállítja a zBot módját. 0 - letiltva 1 - Deathmatch mód engedélyezése és a forgatókönyv végrehajtásának tiltása |
0 |
bot_quota_mode |
Meghatározza a kvóta típusát. normal - alapértelmezett viselkedés fill - a szerver beállítja a botokat, hogy N játékos maradjon a játékban, ahol N a bot_quota match - a szerver 1:N arányt tart fenn az emberek és a botok között, ahol N a bot_quota |
normal |
bot_join_delay |
Megakadályozza, hogy a botok csatlakozzanak a szerverhez ennyi másodpercig a pályaváltás után. |
0 |
bot_freeze |
Megakadályozza a szerveren lévő botok mozgását. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
showtriggers |
Hibakereső cvar, megmutatja a triggereket. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
sv_alltalk |
Amikor a játékosok hallják egymást. 0 - a halottak nem hallják az élőket 1 - nincsenek korlátozások 2 - a csapattársak hallják egymást 3 - ugyanaz, mint a 2, de a nézők mindenkit hallanak 4 - az élők hallják az élőkét, a halottak hallják a halottakat és az élőket 5 - az élők hallják az élő csapattársakat, a halottak hallják a halottakat és az élőket |
0 |
mp_item_staytime |
Idő az eldobott tárgyak eltávolítására a játékosoktól (másodpercben). |
300 |
mp_legacy_bombtarget_touch |
Régi func_bomb_target érintés. Az új szigorúbb. 0 - Új viselkedés 1 - Régi viselkedés |
0 |
mp_respawn_immunitytime |
Meghatározza a játékosok védelmi idejét újraéledés után (másodpercben). 0 - letiltva >0.00001 - időkésleltetés a védelem eltávolításáig |
0 |
mp_respawn_immunity_effects |
Effektek engedélyezése a játékos spawn védelménél. 0 - letiltva 1 - engedélyezve |
0 |
mp_respawn_immunity_force_unset |
Spawn védelem kényszerített kikapcsolása, ha a játékos bármilyen műveletet végez. 0 - letiltva 1 - mozgáskor és támadáskor 2 - csak támadáskor |
0 |
mp_kill_filled_spawn |
A játékos megölése a teli spawn helyen, mielőtt valaki más spawnolna. 0 - letiltva 1 - engedélyezve |
1 |
mp_allow_point_servercommand |
point_servercommand entitások használatának engedélyezése a pályán. 0 - tiltás 1 - engedélyezés |
0 |
mp_scoreboard_showhealth |
'HP' mező megjelenítése az eredménytáblán. -1 - letiltva 0 - ne küldjön frissítést a 'HP' mezőhöz egyetlen kliensnek sem 1 - csak a Terrorista 'HP' mezőjét mutassa minden kliensnek 2 - csak a CT 'HP' mezőjét mutassa minden kliensnek 3 - mutassa a 'HP' mezőt a csapattársaknak 4 - mutassa a 'HP' mezőt minden kliensnek 5 - mutassa a 'HP' mezőt a csapattársaknak és a nézőknek |
3 |
mp_scoreboard_showmoney |
'Pénz' mező megjelenítése az eredménytáblán. -1 - letiltva 0 - ne küldjön frissítést a 'Pénz' mezőhöz egyetlen kliensnek sem 1 - csak a Terrorista 'Pénz' mezőjét mutassa minden kliensnek 2 - csak a CT 'Pénz' mezőjét mutassa minden kliensnek 3 - mutassa a 'Pénz' mezőt a csapattársaknak 4 - mutassa a 'Pénz' mezőt minden kliensnek 5 - mutassa a 'Pénz' mezőt a csapattársaknak és a nézőknek |
3 |
mp_scoreboard_showdefkit |
'H. Készlet' mező megjelenítése az eredménytáblán a csapattársaknak. 0 - letiltva 1 - engedélyezve |
1 |
ff_damage_reduction_bullets |
Mennyivel csökkentse a csapattársaknak okozott sebzést lövéskor. Tartomány 0 - 1. |
0.35 |
ff_damage_reduction_grenade |
Mennyivel csökkentse a csapattársaknak egy dobott gránát által okozott sebzést. Tartomány 0 - 1. |
0.25 |
ff_damage_reduction_grenade_self |
Mennyi sebzést okoz egy játékos saját magának a saját gránátjával. Tartomány 0 - 1. |
1.0 |
ff_damage_reduction_other |
Mennyivel csökkentse a csapattársaknak a lövedékeken és gránátokon kívüli dolgok által okozott sebzést. Tartomány 0 - 1. |
0.35 |
mp_afk_bomb_drop_time |
Az a játékos, aki az utolsó mozgása óta nem mozdult, ennyi idő után eldobja a bombát (másodpercben). 0 - letiltva >5.0 - késleltetés az eldobáshoz |
5.0 |
mp_radio_timeout |
Késleltetés a játékos Rádió üzenetei között (másodpercben). 0 - késleltetés letiltása |
1.5 |
mp_radio_maxinround |
Maximális Rádió üzenetek száma játékosonként körönként. 0 - rádióüzenetek letiltása |
60 |
mp_buy_anywhere |
Ha be van állítva, a játékosok bárhol vásárolhatnak, nem csak a vásárlási zónákban. 0 - letiltva 1 - mindkét csapat 2 - csak a Terrorista csapat 3 - csak a CT csapat |
0 |
mp_unduck_method |
Ne álljon fel, ha a guggolás még nem fejeződött be. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_give_player_c4 |
Hogy ez a pálya adjon-e C4 bombát egy játékosnak vagy sem. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_weapons_allow_map_placed |
Ha be van állítva, a pályán lévő fegyverek (a padlón elhelyezve) megjelennek. 0 - az összes pályafegyver elrejtése 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_fadetoblack |
A megfigyelő képernyője feketére vált ölés esetén vagy véglegesen. 0 - Nincs elsötétítés 1 - Feketére vált és nem tud senkit sem nézni 2 - csak az ölés pillanatában vált feketére |
0 |
mp_falldamage |
Esésből származó sebzés. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_t_default_grenades |
Az alapértelmezett gránátok, amelyekkel a T-k spawnolnak. Használat: "hegrenade flash sgren" |
"" |
mp_t_give_player_knife |
Hogy a Terrorista játékos késsel spawnoljon-e. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_t_default_weapons_primary |
Az alapértelmezett elsődleges (puska) fegyver, amellyel a T-k spawnolnak. Használat: "awp m4a1 mp5navy" |
"" |
mp_t_default_weapons_secondary |
Az alapértelmezett másodlagos (pisztoly) fegyver, amellyel a T-k spawnolnak. |
glock18 |
mp_ct_default_grenades |
Az alapértelmezett gránátok, amelyekkel a CT-k spawnolnak. Használat: "hegrenade flash sgren" |
"" |
mp_ct_give_player_knife |
Hogy a Terrorelhárító játékos késsel spawnoljon-e. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_ct_default_weapons_primary |
Az alapértelmezett elsődleges (puska) fegyver, amellyel a CT-k spawnolnak. Használat: "awp m4a1 mp5navy" |
"" |
mp_ct_default_weapons_secondary |
Az alapértelmezett másodlagos (pisztoly) fegyver, amellyel a CT-k spawnolnak. |
usp |
mp_default_weapons_random |
Alapértelmezett fegyverek véletlenszerűsítése (ha több van). 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_free_armor |
Ingyenes páncél adása a játékosnak spawnoláskor. 0 - Nincs páncél (alapértelmezett viselkedés) 1 - Kevlar adása 2 - Kevlar és Sisak adása |
0 |
mp_team_flash |
Beállítja a villanógránátok viselkedését csapattársakon. -1 - Nem hat a csapattársakra, sem a villanógránát tulajdonosára 0 - Nem hat a csapattársakra 1 - Hat a csapattársakra (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
sv_allchat |
A játékosok megkaphatják az összes többi játékos szöveges csevegését, a csapatkorlátozások érvényesek. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
sv_autobunnyhopping |
A játékosok automatikusan újra ugranak, miközben lenyomva tartják az ugrás gombot. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
sv_enablebunnyhopping |
Engedélyezi, hogy a játékos sebessége meghaladja a maximális futási sebességet. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_plant_c4_anywhere |
Ha be van állítva, a játékosok bárhol telepíthetnek, nem csak a bombahelyeken. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_give_c4_frags |
Hány bónuszt (fraget) kap az a játékos, aki hatástalanította vagy felrobbantotta a bombát. |
3 |
mp_hostages_rescued_ratio |
A kör megnyeréséhez kimentett túszok aránya. |
1.0 |
mp_legacy_vehicle_block |
Régi func_vehicle viselkedés, amikor egy másik entitás blokkolja. 0 - Új viselkedés 1 - Régi viselkedés |
1 |
mp_dying_time |
Idő a halál utáni szabad megfigyelésre váltáshoz (másodpercben). 0 - megfigyelés letiltása halál körül >0.00001 - időkésleltetés a megfigyelés megkezdéséhez |
3.0 |
mp_deathmsg_flags |
Zászlókat állít be extra információkhoz a játékos halálüzenetében. a - A hely, ahol az áldozat meghalt b - Az asszisztens indexe, aki segített a támadónak megölni az áldozatot c - Ritkasági osztályozási bitek, pl. vaklövés, céltávcső nélküli, áthatolt stb. 0 - ne küldjön extra információt a halálról |
abc |
mp_assist_damage_threshold |
Beállítja az assziszt eléréséhez szükséges sebzés százalékát. |
40 |
mp_freezetime_duck |
Engedélyezi a játékosoknak a guggolást a vásárlási idő alatt. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_freezetime_jump |
Engedélyezi a játékosoknak az ugrást a vásárlási idő alatt. 0 - letiltva 1 - engedélyezve (alapértelmezett viselkedés) |
1 |
mp_defuser_allocation |
Hatástalanító készlet adása játékos spawnoláskor. 0 - Nincs ingyenes hatástalanító (alapértelmezett viselkedés) 1 - Véletlenszerű játékosok 2 - Minden játékos |
0 |
mp_location_area_info |
Helyinformáció engedélyezése. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - hely megjelenítése a HUD radar alatt 2 - hely megjelenítése a HUD csevegésben 3 - mindkettő megjelenítve |
0 |
mp_item_respawn_time |
Az elemek (például elsősegélycsomagok, páncél stb.) újraéledési ideje. 0 - késleltetés letiltása |
30 |
mp_weapon_respawn_time |
A fegyverek újraéledési ideje. 0 - késleltetés letiltása |
20 |
mp_ammo_respawn_time |
A lőszer újraéledési ideje. 0 - késleltetés letiltása |
20 |
mp_vote_flags |
Szavazási rendszerek engedélyezve a szerveren. k - votekick engedélyezve a vote paranccsal m - votemap engedélyezve a votemap paranccsal 0 - a szavazási rendszerek letiltásához |
km |
mp_votemap_min_time |
Minimális másodpercek, amelyeknek el kell telniük a pályán, mielőtt a votemap parancs használható lenne. |
180 |
mp_flymove_method |
Beállítja a repülési mozgás számításokhoz használt módszert. 0 - alapértelmezett módszer 1 - alternatív módszer (pontosabb) |
0 |
mp_stamina_restore_rate |
Képkockasebesség (FPS), amely referenciaként szolgál az állóképesség (fuser2) ugrás utáni helyreállításakor. 0 - letiltva |
0 |
mp_jump_height |
Játékos ugrási magassága. |
45 |
bot_excellent_morale |
A botoknak mindig nagyszerű a morálja, függetlenül a vereségtől vagy győzelemtől. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_randomspawn |
Véletlenszerű játékos spawnok. 0 - letiltva (alapértelmezett viselkedés) 1 - engedélyezve |
0 |
mp_playerid_showhealth |
Játékos ID megjelenítési mód. 0 - ne mutassa az életerőt (alapértelmezett viselkedés) 1 - csak a csapattársaknak mutassa az életerőt (alapértelmezett CS viselkedés) 2 - minden játékosnak mutassa az életerőt |
1 |
mp_playerid_field |
Játékos ID mező megjelenítési módja. 0 - ne mutasson további információkat 1 - mutassa a csapat nevét 2 - mutassa az életerő százalékát 3 - mutassa mind a csapat nevét, mind az életerő százalékát |
3 |
mp_knockback |
Visszalökő erő, amelyet az áldozatra alkalmaznak, ha erős fegyverekkel (pl. AWP, AK47) sérül meg. 0 - letiltáshoz |
170 |